Handelsbetingelser

AsiatiskSupermarked.dk modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, og Mastercard. Vi tager ikke kortgebyrer. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

AsiatiskSupermarked.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Vi tager forbehold for eventuelle fejl i vores angive priser.

Vi forbeholder os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

Der tages forbehold for udsolgte eller udgåede varer.

Vi gør opmærksom på at der ikke er salg og indlevering af varer på adressen.

Frost og kølevarer:

Vi sender gerne frost og kølevarer, men det er kundens eget ansvar. Vi garanterer IKKE at frost og kølevarer er frosne/kølige ved modtagelsen. Vi anbefaler samme dag levering eller personlig levering, så varen har den optimale temperatur ved modtagelsen.

 

Pakke til afhentning

Afhentning af pakkede varer er kun efter aftale via webshop og i præcist aftalte tidsrum.

 

Bestillinger modtaget inden kl. 11.00 på hverdage bliver sendt med GLS samme dag.
Leveringstid er 1-2 dage Hverdage med GLS til pakkeshop
0-5 kg / over 599,- Gratis fragt:
Vi tilbyder gratis fragt ved køb over 599,- med GLS til pakkeshop. 0-5 kg
For bestillinger under 599,- eller over 5 kg er fragt prisen fra 45,- med GLS til pakkeshop.
0-1 kg = 45,-
1-5 kg = 55,-
5-10 kg = 65,-
10-15 kg = 85,-
15-20 kg = 100,-
Levering samme dag i Storkøbenhavn med DOORHUB:
Bestil inden 11.00, vælg Doorhub og modtag varerne samme dag i Storkøbenhavn med DOORHUB
Max 20 kg og max længde på den længste side 140 cm – 65,- dkk
Vi stiller 100% garanti for at pakken leveres samme dag senest 22.00
20-30 kg – Hjemmelevering med PostNord:
Ordrer fra 20-30 kg er med Postnord og koster 160,-
Leveringstid er 1-2 dage Hverdage med PostNord

 

Reklamationsret

Reklamation omhandlende fødevarer
Hvis du har oplevet fejl eller mangler i din leverance af fødevarer, kontakt straks vores kundeservice. For at din reklamation skal være rettidig skal der senest reklameres indenfor en uge efter modtagelse, når det gælder letfordærvelige fødevarer.

Reklamation omhandlende nonfood
Hvis du ønsker at reklamere over andet end levnedsmidler skal du kontakte vores kundeservice, find kontakt i bunden af hjemmesiden. Når du handler på Asiatisksupermarked.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er dog et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Husk altid at kontakte vores kundeservice FØR du sender varen retur.
Ved reklamation bedes du oplyse ordrenummer samt en detaljeret beskrivelse af problemet.

Asiatisksupermarked.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang, hvis reklamationen er berettiget. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

VED RETURNERING

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Asiatisk Supermarked
Ringstrupvej 3

2610 Rødovre

CVR: 411 92 992
+45 2460 8050
Kundeservice@asiatisksupermarked.dk

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

 

REFUSION

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

FORTRYDELSESRET

Fortrydelsesret ved køb af fødevarer
Ifølge dansk forbrugerlovgivning er der ingen fortrydelsesret ved køb af levnedsmidler og andre varer til husholdningens løbende forbrug.
Du kan læse mere om dine muligheder for fortrydelsesret på Forbrugerrådets hjemmeside her.

Fortrydelsesret ved køb af nonfood
Der er 14 dages fortrydelsesret på varer som IKKE er levnedsmidler eller varer til husholdningens løbende forbrug. Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du modtager varen.

For at kunne fortryde et køb skal varens stand være så god, at vi vil kunne sælge varen igen til normalpris. Du har ret til at besigtige varen, præcis som i en fysisk butik og efterfølgende returnere varen.

Det betyder dog, at varen skal returneres i god stand og samme mængde, som da du modtog den. Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i samme stand og mængde hvis emballagen ikke følger med. Husk derfor altid at gemme emballagen til du er sikker på, at du vil beholde varen. Hvis du tager varen i brug, vil det dog som udgangspunkt betyde at fortrydelsesretten forsvinder. Ved efterfølgende returnering af varer, skal dette ske mod forudgående aftale med kundeservice. Hvis du ønsker at udnytte din fortrydelsesret, skal du selv betale for returfragten.

FORTRYDELSE AF EN DEL AF KØBET

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

 

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:
Asiatisk Supermarked

Ringstrupvej 3

2610 Rødovre

 

Du skal kontakte for og bede om en refundering på e-mail: kundeservice@asiatisksupermarked.dk så sender vi dig en pakkelabel du printer ud og sætter på pakken.

Du kan hente og printe vores Fortrydelsesformular her (Indsæt link til fortrydelsesformular)

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på kundeservice@asiatisksupermarked.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: thomas@asiatisksupermarked.dk

 

 

PERSONDATAPOLITIK

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Asiatisk Supermarked og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på www.AsiatiskSupermarked.dk er Asiatisk Supermarked.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.

 

Du kan skrive til os på: kundeservice@asiatisksupermarked.dk

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 05.11.2020

Opdaterer…
  • Ingen varer i kurven.